Przyciski

piątek, 4 maja 2018

Historia pewnych spodni z trzema paskami


Kolekcjonerzy znaczków polują na egzemplarze z błędami, a numizmatycy cenią sobie nieprawidłowo wybite monety. Aż ciężko uwierzyć, że feler może znacznie podnosić wartość przedmiotów i sprawiać, że stają się unikatowe, a nie wadliwe i bezużyteczne. Ciężko wyobrazić sobie podobny przypadek w świecie mody. W końcu zafarbowany materiał, krzywo wyhaftowany napis lub szew biegnący w złym miejscu, raczej nie mogą nadawać rzeczy szczególnego charakteru. Jedyne co to mogą jej zafundować drogę do outletu. Ja jednak ostatnio trafiłam na pewnego białego kruka. W pierwszej chwili zdecydowałam, że zrobię zwrot, ale później wada nie tylko przestała być odpychająca, a nawet stała się zachęcająca.



Mowa o spodniach Adidas, które mam dziś na sobie. Marka z trzema paskami bez wątpienia nie pozwala sobie na tego typu pomyłki, ale jak wiecie ja mam szczególny dar do wybierania ubrań z błędnie wszytymi metkami i innymi takimi historiami, więc zdecydowali się dla mnie zrobić wyjątek. Tym razem dostałam dresy w rozmiarze XS zgodnie z zamówieniem. Jednak moje wątpliwości zaczął budzić pas. Okazało się, że kieszenie są z jednej strony, a troczki z drugiej. Trafiły się wam kiedyś spodnie z pasem wszytym tył na przód? Mi do tej pory nigdy się to nie zdarzyło. Po namierzeniu spodni uznałam jednak, że ta wada absolutnie mi nie przeszkadza i w sumie nie mam zamiaru bawić się w odsyłanie ich do sklepu.



Kurtka – Tommy Hilfiger
Golf – Zara
Top – H&M Trend
Spodnie – Adidas Originals
Klapki – Free People
Torebka – Whistles


15 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adidas to Adidas, ta marka była z nami chyba od zawsze. Muszę przyznać, że najbardziej z całej kreacji podobają mi się twoje klapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ta kurtka :) i buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca stylizacja, kojarzy się z modnym ostatnio powrotem do lat 90tych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stronka. Bardzo podoba mi się tematyka tego bloga. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki trochę Ferdek Kiepski w postaci fajnej dziewczyny! :D
    Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich spodniach to bym nie chodził nawet jakby ktoś mi je za darmo dał.Chodź inne stylizacje na tym blogu są ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę tu zaglądać częściej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz